Myyntiä sydämellä ja ammattitaidolla
Löydät blogistani ajatuksia myyntityöstä, yrittäjyydestä ja ajankohtaisia vinkkejä myyntiin. Toivottavasti viihdyt sisällön parissa ja löydät hyödyllistä tietoa.
Leadeal / Oona Huhtamäki
Kuinka hinnoittelu todellisuudessa vaikuttaa ostopäätökseen ?
Hinnoittelustrategiat sekä niiden psykologinen vaikutus asiakkaan ostopäätökseen ovat olennainen osa myyntiä ja markkinointia. Hinnoittelun rooli ostopäätöksissä unohtuu helposti, kun mennään tuote edellä jonka ajatellaan vain
Millainen on hyvä tarjous? – 5 vinkkiä
Myyntipalaveri on mennyt nappiin ja seuraavaksi pitäisi tehdä tarjous, joka todellakin puhuttelee asiakasta ja saadaan asiakas ”koukkuun”. Tarjouksen laatimiseen kannattaa aina panostaa ja paneutua jokaiseen
Myynnin esteet ja niiden voittaminen
Myynnissä tulee aina varmasti vastaan erilaisia asioita miksi asiakkaan vakuuttaminen ostopäätöksestä on haastavaa. Nuo myynnin esteet voivat hidastaa tai jopa kaataa kaupan ellei niihin valmistaudu
Neuvottelu on avain kauppoihin
Myyntipalaverit ovat myyjille tärkeitä tilanteita, joissa heitä mitataan. Neuvottelun onnistuminen yleensä ratkaiseekin kaupan syntymisen tai kaupan kaatumisen. Neuvottelutaitojen kehittäminen on myyjillä avainasemassa, kun halutaan saavuttaa
Myynninedistäminen ei ole aina suoraa myyntiä
Myynninedistämisen tavoitteena on kokonaiskuvassa kasvattaa yrityksen myyntiä, mutta se voi myös liittyä pelkästään brändin tunnettuuden lisäämiseen, uusien asiakkaiden kiinnostuksen herättämiseen ja olemassa olevien asiakassuhteiden vahvistamiseen.
Sosiaalinen media on osa myyntiprosessia – Miten ja miksi?
”Sosiaalinen media on osa myyntiprosessia”… siis miten, mitä ja miksi?? Tarjontaa on paljon ja ihmiset pyrkivät vertailemaan palveluntarjoajia aina enne ostopäätöstä. Googletamme ja etsimme somesta meidän
CRM helpottamaan myynninprosesseja – Mutta miten?
”CRM auttaa kehittämään myynninprosesseja ja tiimiäsi parempiin tuloksiin!” – Siis mitä nyt edes CRM tarkoittaa? Nykyään liiketoimintamaailma on täynnä erilaisia lyhenteitä ja termejä, joita voi
Myyntiprosessi uudelle tasolle
Kuinka hyödyntää teknologiaa myyntiprosessin tehostamisessa? Koppaa vinkit talteen! Oletko koskaan miettinyt, miten voisit tehostaa myyntiprosessia ja lisätä tämän avulla myyntiä sekä samalla vapauttaa aikaa strategisempiin
Asiakaskeskeinen myynti – Asiakassuhteen vahvistaminen
Myynti ja myynninkeinot ovat aina jatkuvassa muutoksessa, mutta yksi asia pysyy tärkeänä: asiakassuhteiden vahvistaminen. Asiakkaan tyytyväisyys ja pitkäaikaiset asiakassuhteet ovat keskeisiä menestystekijöitä. Asiakaskeskeinen myynti on
Yrityksen kohderyhmä – Miksi rajaaminen on tärkeää?
Ensimmäinen askel kohti laadukasta myyntiä ja yrityksen liiketoiminnan kasvattamista on rajata kohderyhmä. Kun ymmärrät vähän paremmin kohderyhmääsi kuin kilpailijasi, olet askeleen edellä. Kilpailu on entistä